Paris

4.8.13

Před chvílí jsem se vrátila z Paříže. Tolik krásy během tak krátké doby jsem ještě neviděla :) Před odjezdem jsem si pročítala různé diskuze, kde téměř všichni psali, že na méně než 4 dny se tam ani nevyplatí jezdit a že vlastně na Paříži není nic tak úžasného, že Praha je hezčí. No tak to jsem tedy jiného názoru :) Stihli jsme všechny známé památky, poseděli v restauracích, dvě hodinky jsme seděli a kochali se nádherným výhledem na Sacré-Coeur.. Nikam jsme nespěchali, řídili jsme se mottem "nehonit se po památkách" a užít si pařížskou atmosféru. A i tak jsme za jeden den nachodili 25 km. Jsem nadšená, okouzlená, zamilovaná do Paříže. Mám spoustu fotek (bohužel všechny z telefonu, protože jsem v Paříži zjistila, že jsem si do foťáku nedala paměťovou kartu, ach jo), musím je všechny protřídit a rozhodně mi to zabere několik článků. Tak dnes jen malá ochutnávka :)


momentka


Užijte si zbytek večera :)

xoxo,M.

7 comments:

  1. Paříž jednou určitě navštívím! Ale momentálně budu nějakou dobu pracovně nasávat Pražskou atmosféru :-( :-D
    M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na druhou stranu - když jí pracovně nasaješ pořádně, o to víc si užiješ cestování :D :))

      Delete
  2. Krásný outfit, Markét mohu se zeptat od jaké cestovky jste jeli ?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji :) Jeli jsme s Hello Tour a spokojenost! Rozhodli jste se nakonec pro Paříž? :)

      Delete
  3. závidím ti :) jednou se chci do paříže taky podívat :)

    ReplyDelete
  4. V Paříži už jsem párkrát byla je pro mě rozhodně nejkrásnější město, jaký jsem zatím viděla. Hlavně kvůli atmosféře. Strašně se těším, až se tam vrátím :) A nehonit se po památkách a užívat si atmosféru, přesně o to tam jde :) (i když já památky miluju)

    ReplyDelete