POWERWALK

16.12.14

Tak dnes jsem na sebe opravdu pyšná. Odpoledne jsem hodinu spala s mojí neteřinkou, a když jsem se vzbudila, nedávala jsem si moc velké šance na to, že budu cvičit. Už se začínalo stmívat, celý den trochu poprchávalo a ještě ke všemu sotva chodím po včerejším cvičení. Nechtěla jsem ale porušit cvičební program hned druhý den, protože potom bych na sebe byla opravdu naštvaná, takže jsem sebrala všechnu vůli, oblékla se a vyrazila ven. A ten pocit, když jsem dorazila domů!! Měla jsem hroznou radost, že jsem se donutila. Cvičení je vážně skvělá věc k překonávání sama sebe a trénování pevné vůle. Dnes jsem cítila, že se do toho začínám dostávat a začíná mě to opravdu bavit. Už se těším, až se dostanu do té fáze, kdy si nebudu moct představit, že bych necvičila. Teď už si jdu dát pleťovou masku a užít si klidný večer. Mějte se krásně!

2 comments:

  1. Tak to jsem na tebe i já pyšná!:P

    Už máš nějaké plány na Silvestra?Jaké?
    A ještě by mě zajímalo,jaké předcevzetí si dáváš do nového roku?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji :))
      Na Silvestra letos budeme s přítelem doma, loni jsem až do noci zpívala, takže si chceme pro změnu užít pohodový večer. Už se na to moc těším :) A předsevzetí si nedávám, spíš si určuji cíle, sny a dělám si wishlist :)

      Delete