I WANT..

18.1.15


Pár věcí z mého wishlistu. Rozhodně potřebuji klasické bílé Conversky, dají se zkombinovat se vším, což miluji. Také si musím pořídit nové zlaté hodinky, moje staré se rozbily a cítím se jako nahá, když je nemám na ruce :D Dál bych si chtěla koupit tričko IvyRevel a nějaké džínové kalhoty. Všechny se mi vytahaly a nemám co nosit. A nakonec ta nejdůležitější věc - nový mikrofon pro moje videa, který jsem si konečně před chvílí objednala, jupí! xx

// A few things from my wishlist. I definitely need a pair of white Converse. These shoes go with everything casual and that's what I love. I also need a new gold watch because mine broke and I can't live without it. I feel naked without my watch :D I'd love to buy the IvyRevel t-shirt and a few pairs of jeans. And the most important thing - a new microphone for my videos which I just bought, yeey!! xx

What's on your wishlist?

2 comments:

  1. Conversky taky nutně potřebuju !:D
    zlaty hodinky jsem si teď jedny objednala a už došly, kulaty. A přitel nadělil zlata Casia, takže to nastesti dobry:D
    No a já zas nutne potrebuju ripped jeans!:D černé!
    PinkPomegranate

    ReplyDelete
  2. Vždy som chcela biele conversky ♥

    ReplyDelete