What I'm going to wear tonight

31.12.13


Malá ukázka mého dnešního outfitu. Beru si černé šaty, lodičky a můj oblíbený náhrdelník. Dlouho jsem přemýšlela, jak si udělám vlasy, nejspíš zvítězí rozpuštěné vlnité, s čímž budu asi trochu zápasit, budu je dělat žehličkou a ne vždy mi to jde :D Teď chci ještě udělat minipizzy a pak se asi pomalu začnu připravovat. Čeká mě docela náročný večer, budu zpívat až do 4 do rána, tak snad to nějak zvládnu. Naštěstí budu obklopená skvělými lidmi, dobrým jídlem a pitím, hezkou hudbou, možná si i zatančím :) Takže se těším, po posledních letech to bude zase něco jiného. Jaké máte plány vy na dnešní večer?

10 comments:

  1. Náhrdelník je nádhernej. :) My letos budem s kamraády doma, dáme si nějaký dobrý jídlo, pití(mnam, už se mi chladí bowle!)
    , zahrajem si activity..o půlnoci se půjdem mrknout na ohňostroj a pak se uvidí, takže takovej pohodovej veečer:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takového Silvestra mám asi nejradši, loni jsem taky byla doma a bylo to moc fajn :)))

      Delete
  2. Krásný nahrdelnik a na oblečeni klasika co nezklame :) tvůj Silvestr bych brala, ja mam trochu živější, docela o dost.. A vubec s tim nejsem spokojena :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak snad to nebude tak hrozné, ať nevkročíš do nového roku se špatnou náladou, i tak si to užij :*

      Delete
  3. Hi dear!
    Nice necklace, love it!
    xoxo

    ReplyDelete
  4. Ty tvoe vlasy bych chtěla mít aspoň na dnešek mi je půjč :P (sranda)
    Přeji ti tedy hodně úspěchů ♥♥

    ReplyDelete
  5. Beautiful!!! You are going to look amazing!! :)

    ReplyDelete