Busy

9.2.14


Dnes je můj poslední den volna a od zítřka zase všechno v plném proudu. Ne, že bych z toho úplně měla radost :D Příští týden bude docela hektický, každý den mám něco. Na jednu stranu se mi po několika dnech nicnedělání stále nechce nic dělat, ale na druhou stranu se těším, že věci zase naberou obrátky. Školní rok už se přehoupl do druhé poloviny, která snad uteče ještě rychleji, než ta první. Většinou to tak bývá. Ve čtvrtek jdu konečně ke kadeřnici, moc se na to těším, moje vlasy už potřebují trochu péče. Taky mě čeká poslední týden s přítelem, než mu začne druhý semestr, večery budeme romanticky trávit u Olympiády (hip hip hurá, není nad to mít doma sportovce :/ :D). Snad se mi přes všechny povinnosti podaří během týdne přispívat, určitě vás budu o všem informovat, zatím ale zůstanu trošku tajemná. Dnes už mě čeká učení, ale určitě k tomu stihnu pár dílů PLL :D Všem přeji krásný zbytek neděle a úspěšný vstup do nového týdne! xoxo, M♥





34 comments:

  1. Taky přeji hodně štěstí do nového týdne! :) Já ho budu mít zřejmě taky nabitý, protože vždy když řeknu že ne, je to absolutní opak. :D :)

    ReplyDelete
  2. Mě zítra taky začíná škola a plno učení na přijímačky..tak to snad všechno zlvládneme:-)
    a na fotce ti to samozřejmně moc moc sluší!!;)

    ReplyDelete
  3. Ahoj Megan, můj týden by měl být spíš nehektický, i když jsem se celý víkend učila :). Na fotce máš nádherné líčení. A ještě otázka :). Nosíš do školy kabelku ? Já ano, ale mám problém s tím, že se mi na rozích a na poutku odlupuje kůže, protože je z koženky. Nevíš, jak bych ji mohla "opravit" ? Přeji mnoho sil do nového týdne ! Tvá Zuzka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Zuzi, ano, do školy nosím kabelky a taky se mi po čase poutka zničí, tomu se asi nevyhneme, proto si chci koupit Neverfullku, která zvládne nápor učebnic a všeho možného. Myslím, že se vyplatí investovat do pořádné kabelky, která vydrží roky :)

      Delete
  4. Tak to přeji úspěšný týden :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Taky přeji hodně štěstí v příštím týdnu ♥

    ReplyDelete
  6. Já byla včera celý den doma a měla jsem z toho až depresi, že nic nedělám!:-) Jinak přeji hodně štěstí v novém týdnu!:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To taky občas mívám! :) Tenhle týden to ale opravdu nehrozí.. Děkuji :)

      Delete
  7. Wow, you look very beautiful!!!!!

    New post on my blog: Autumn in Neverland

    ReplyDelete
  8. Také musím téměř pořád sledovat sportovní scénu kvůli příteli.. :D Takže tenhle týden je to fakt na přesdržku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsem ráda, že v tom nejsem sama :D Ale musím říct, že to máme vyrovnané, on se mnou zase včera musel koukat na Deník princezny :D

      Delete
  9. slovo busy poznám dôverne. Tiež ma stále čosi čaká a ten voľný víkend vždy tak ubehne. Ja sa chystám kaderníkovi akurát zajtra. Tak prajem štastný krok do nového týždna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já mám tento týden nabitý i víkend.. Ale těším se :) Užij si kadeřníka! :)

      Delete
  10. Sluší ti to! A vim o čem mluvíš, víkend jsme s přítelem taky strávili koukáním na olympiádu.. :D Máš super blog!

    ReplyDelete
  11. Krásna fotka :) Mne už tiež končí voľno a začínajú muka v škole :D
    L a - S i s s i

    ReplyDelete
  12. You look fabulous doll! Great shades!! I wish you the best of luck for a great week!! :)

    ReplyDelete
  13. A to ja jsem zase rada, ze pritel je sportovec a OH sleduje :D a ja muzu s nim :D samotnou me to moc nebavi a mamka neni sportovni fanousek :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To já jsem taky :) Ovšem jen do chvíle, kdy to přeruší nějaký můj seriál :D :D

      Delete
  14. Tak ať ti to uteče a hlavně úspěšně :)

    ReplyDelete
  15. opět ti to moc sluší !:-)
    at ti druhá polovina roku co nejrychleji uteče, užívej chvilek při OH a já ti přeji pohodový týden.
    Pa Andy (dovolila jsem si tykat:-))

    ReplyDelete
  16. Máš krásné nehty a moc ti to sluší :-) PLL je úžasný seriál a do letních prázdnin vše uteče jako voda :-)

    ReplyDelete
  17. PLL je skvělý seriál! Akorát mě pokaždé naštve, jak to useknou...a také se v tom už definitivně ztrácím :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mě to nejdřív vůbec nezaujalo, ale o Vánocích jsem viděla pár dílů v televizi a chytlo mě to, teď končím druhou sérii, tak jsem zvědavá, co bude dál :D

      Delete