Q+A part 2

19.3.14

Jak vnímáš svůj život?
Život celkově vnímám jako zázrak, a proto se ho snažím prožít jak nejlépe to jde.

Kdo tě nejvíc inspiruje?
Inspiruje mě mnoho lidí v mnoha směrech, nejvíc moje maminka.

Cestuješ ráda k moři letadlem nebo autobusem?
Letadlo je určitě pohodlnější a bezpečnější.

Jaké máš plány na léto?
Původně jsme chtěli jet na celé léto na Floridu, bylo to kvůli praxi přítele, ale nakonec se rozhodl pro něco jiného, tak pojedeme na dovolenou někam po Evropě, líbilo by se mi třeba Řecko, ale uvidíme, necháme to nejspíš na poslední chvíli. Za každou cenu chci ale k moři :)

Jaký je tvůj oblíbený sport na dovolené?
Opalování :D Na dovolené nesportuji, míčové sporty jako volejbal opravdu nejsou nic pro mě, snažím se hlavně relaxovat a načerpat energii.

Jaké máš aplikace v mobilu?
Instagram, Viber, SoundHound, ČSOB, We♥it, iDNES.cz, Youtube, WhatsApp.. :)


Čím jsi si ve svém životě jistá?
Rodinou, přítelem, pozitivním přístupem k životu.

Jaký je tvůj sen?
Žít krásný a dlouhý život s mými nejbližšími.

Co nejraději děláš ve volném čase?
Cvičím, zpívám, cestuji, navštěvuji zajímavá místa, chodím do kaváren nebo restaurací.. Je toho spousta :)

Nechala by ses někdy vyfotit nahoře bez (ale ne přímo, třeba bys měla ruce přes prsa), nebo tak nějak?
Kdyby to byly opravdu umělecké a elegantní fotky, tak možná ano, ale nesmělo by být opravdu vůbec nic vidět!

Máš nejlepší kamarádku? Jak dlouho se znáte?
Mám, asi pět let.

Jak se nejčastěji líčíš?
BB cream, pudr, tvářenka a řasenka, občas přidám hnědé stíny a linku.

Jaký druh kafe nebo čaje máš nejraději?
Kafe Latté a čaj zelený :)

Snažíš se žít zdravě?
Ano, zdravý životní styl je mi blízký :)

Kolikrát týdně chodíš cvičit?
Jak mi to vyjde, většinou tak 4x.



Je tvůj přítel sportovec?
Ano, tohle slovo ho snad vystihuje nejvíc :D Celý život hraje hokej a do toho si rád zahraje i tenis, fotbal, florbal a v posilovně je pořád. I když mě to občas štve (protože všechny turnaje má vždycky o víkendu dopoledne!), tak jsem ráda, že to není žádný lenoch a má nějaké zájmy.

Co děláš pro druhé?
Těžká, ale dobrá otázka. Každého vyslechnu a snažím se pomoct nebo poradit. Určitě bych se časem chtěla zapojit i do nějaké charitativní činnosti.

Čteš občas ráda?
Když mě knížka opravdu zaujme, tak čtu ráda. Když mě ale úplně nenadchne, tak ji snad nikdy nedočtu. A musím se přiznat, že jsem stále nedočetla ani 50 odstínů šedi. Ano, bylo to v létě, kdy jsem se tu zmiňovala, že ji začínám číst :D

Kde se vidíš za pět let?
V Praze. Ve škole a práci, která mě bude bavit. S přítelem a nejspíš už i miminkem :)





17 comments:

  1. Fajn článek :)) hodně se mi líbí jak jsi optimistická :)

    ReplyDelete
  2. Krásné :-) Floridu plánují tento rok a myslím si,že se do Čech nevrátím :-)

    ReplyDelete
  3. Moc pěkné :-), už podle Tvých odpovědí působíš strašně sympaticky O:-).
    Glamour and beauty

    ReplyDelete
  4. Po tvých odpovědích tě mám ještě radši :) Super!!! <3

    ReplyDelete
  5. Tvým přístupem k životu jsi mi velkou inspirací:)Už delší dobu pozoruji,že jsi velmi pozitivní a optimistická:)Ráda bych Ti doporučila knížku Hostitel od Stephenie Meyerové:)Má zvláštní schopnost mě vtáhnout do děje a navíc ta knížka je opravdu skvělá a čtivá:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji :) Myslím, že optimismus je klíčem ke šťastnému životu :)) Na knížku určitě mrknu :)

      Delete
  6. Krásny príspevok, si mi ešte viac sympatická :))

    ReplyDelete
  7. Skvělý článek. Jsi moc sympatická. :)

    ReplyDelete
  8. Jééé super!! Těším se na další článek:))

    ReplyDelete
  9. Super článok , lúbi sa mi tvoj optimizmus a pohlad na veci ! :) Akurát som našla tvoj blog ale určite sa sem ešte vrátim preto som tvoj novy follower ! :) Si naozaj sympatická :)

    Miriam
    www.miriamsefcikova.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Pěkné odpovědi, celkově se mi neskutečně líbí Tvůj životní přístup :) A ta první odpověď je vážně krásná.

    ReplyDelete
  11. Taký príjemný pocit z toho článku ide. Pekné fotky a milé odpovede :) Inak zaujímavé hodinky. Prídu mi také vtipné 4, 8, 12 :)

    ReplyDelete