SATURDAY

26.4.14

Pár fotek z mého skvělého dne. Přesně takový relax jsem potřebovala - opalování, k tomu časopisy, hudbu do uší a jsem maximálně spokojená. Poprvé letos jsem si vzala plavky, na sluníčku bylo vážně nádherně, úplné léto. Snad bude hezky i zítra. Už jsem chytla takovou tu základní bronzovou barvu a mám viditelný proužek od plavek. Mám to štěstí, že se opaluji dost rychle a dobře. Odpoledne jsme grilovali a teď mám v plánu si užít pohodový večer u nějakého filmu. Díky velikonočnímu pondělí utekl celý týden hrozně rychle a teď nás čekají ještě dva státní svátky, takže jsem ráda, že si užijeme trochu volna. Příští víkend jedeme do Vídně, už teď se moc těším, miluji to tam! Nejvíc ze všeho se teď ale těším na léto, na moře. Už aby to bylo!


xoxo, M♥

14 comments:

  1. Už plavky? :D Tý jo tady vysvitlo jenom odpoledne sluníčko jinak nic moc :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. U nás nádherně, na sluníčku určitě kolem třiceti :) Bylo horko :)

      Delete
  2. Mmmm... to vypadá na krásný, téměř letní, den :) U nás takové teplo nebylo, ale sluníčko svítilo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kdyby mi někdo řekl, že je dnes půlka července, klidně bych uvěřila :)

      Delete
  3. Tady bylo taky hrozné vedro dneska, ale pak byla velká bouřka v poledne a slejvák jako blázen.
    .

    ReplyDelete
  4. Takový relax si konečně plánuji udělat zítra...doufám, že bude opět tak krásně :-)
    Glamour and beauty

    ReplyDelete
  5. Krásné fotky zase M♥♥
    blogbyElina

    ReplyDelete
  6. Krásné fotky:))) je vidět, že se s novým foťákem kamarádíš:)) Už se taky moc těším, až si začnu užívat takových dní! Hrozně mě štve, že teď musím trčet zavřená doma a učit se na první zkoušky a zápočty:/ už aby bylo nějaké volno a já si mohla víc odpočinout a užít si hezké počasí venku:) Ty ale užívej, co to jde! Měj se krásně!♥

    ReplyDelete
  7. U nás boa celkom zima ! Aj ja už sa neskutočne teším ne leto ! <3 A krásne fotky :-)

    ReplyDelete
  8. Krasne fotky:) tiez by aj tu bolo uz tolko slniecka! :)

    ReplyDelete
  9. Ahoj, co je s tebou? Jak to, že nepřispíváš? Doufám, že je všechno v pořádku ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Všechno je v pořádku, omlouvám se za neaktivitu :-* Článek právě teď píšu a budu se zase snažit přispívat co nejvíc :)

      Delete