6/5/2014

6.5.14

Všem přeji krásný den! Já ten můj strávila v Praze, bylo nádherné počasí, a i když jsem neuvěřitelně unavená, protože jsme toho
hodně nachodili, moc jsem si to užila. Na doporučení jsem ve Starbucks ochutnala nápoj Refresha (Berry Hibiscus), úžasně osvěží
a je vážně výborný. Vyhovuje mi, že není příliš sladký, takže na letní dny bude ideální.



Nike Air Max mě rozhodně nezklamaly. I po celodenním chození jsou neuvěřitelně pohodlné, nikde nedřou. Jsem vážně moc ráda,
že je mám a rozhodně bych si chtěla pořídit ještě alespoň jeden pár.


Já a moje kamarádka Nikolka :)


xoxo, M♥

16 comments:

  1. Muselo být skvěle :)) Krásné fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Jee krásné fotky!:)) Air Maxek bych taky chtěla ještě víc:)) na takové to chození po městě jsou perfektní:)) A na poslední fotce vám to moc sluší:))

    ReplyDelete
  3. mňam <3 za týden se chystám také do Prahy, takže "stárbaksové" doporučení se určitě hodí! děkuju :*
    a na fotce jsi zase neuvěřitelná.. ale jak jinak :P :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tam rozhodně zajdi, je to vážně mňamka! A moc děkuji :)

      Delete
  4. Air maxi uprimbe zavidim :-( :D su krasne ako aj ty ;) precitala som uz asi vsetky clanky a si skvela! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ty jsi skvělá, děkuji za krásný komentář :)

      Delete
  5. Krásný fotky, airmaxy ti závidim! :)

    ReplyDelete
  6. Ahoj, prosím tě, nevíš, jestli má Bruno Mars nějaký nový písničky? Mám totiž pocit, že přestal snad zpívat, nebo co :D
    A posloucháš Ellie Goulding? :)
    Jste krásné :) a Prahu zbožňuju :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, myslím, že žádnou novou teď nemá, odebírám ho na youtube a nemá tam nic nového :) Ale věřím, že na něčem novém pracuje :)) Přiznám se, že zmíněnou zpěvačku ani neznám, takže neposlouchám :)) A děkujeme :))

      Delete
  7. Moc vám to sluší. Líbí se mi ten šedivý kabát. :)

    ReplyDelete
  8. Krásne fotky, keď sa najbližšie dostanem do Starbucksu určite vyzkúšam ! <3 :)

    ReplyDelete