GIRLY AFTERNOON

5.6.14



Dnešní odpoledne jsem strávila s mojí nejlepší kamarádkou Kristýnkou. Neviděly jsme se hrozně dlouho, takže jsem se těšila, až zase všechno probereme a užijeme si nějaký čas spolu. Tyhle holčičí chvíle mám hrozně ráda, takže doufám, že to nebude trvat zase několik měsíců, než se uvidíme! :D Naštěstí se blíží prázdniny, takže snad nám to teď vyjde častěji. Taky mě napomenula, že musím na blog přispívat víc, takže se budu snažit dělat vše, co je v mých silách :) Jaký jste měli den vy? Já už se nemůžu dočkat víkendu, hlásí nádherné počasí, takže mám v plánu jen ležet na zahradě a užívat si sluníčka. Teď jdu udělat večeři a pak si asi pustím nějaký film, můj drahý už se zase učí na další zkoušku, takže se musím nějak zabavit :) Užijte si zbytek dne ♥

18 comments:

  1. Juu vy jste obě takové kočky♥ A ty tvoje vlasy:O ty jsou den ode dne nádhernější!! A to nepřeháním!! :) Já se taky strašně těším, až se uvidím s moji nejlepší kamarádkou:) Jedu za ní za 14 dní do Prahy, půjdeme na koncert a nakupovat..jak já se těším:D:))

    ReplyDelete
  2. kočky! :)) taky už se nemůžu dočkat sluníčka, válení na zahradě a celkově letní pohody.. škola mě letos stojí nějak moc nervů :/ :D

    ReplyDelete
  3. Není kamarádka starší? :) jste kočky!

    ReplyDelete
  4. Sekne Vám to :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Takové dny mám nejraději. Zrovna jsem z jednoho přijela a taktéž jsem byla se svým zlatem Kristou :-)
    Kamarádky jsou prostě k nezaplacení a dny s nimi jsou vždy perfektní! <3

    Sluší vám to oběma!

    ReplyDelete
  6. You girls look so beautiful! Glad you two were able to spend some quality time together. Sounds like a great day!
    Your hair looks amazing and fabulous jeans!! :) Wonderful photos! Have a fun weekend!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much for your comment, you have no idea how much it means to me :-*

      Delete
    2. I'm glad you feel that way. You are so beautiful and so talented! It is a joy to follow your blog and see what great thing you present next!. Keep up the great work!! :)

      Delete