PHOTOSHOOTING

24.6.14







Celý dnešní den jsem strávila v Praze na focení pro internetový magazín Proženy.cz. Fotili jsme módu na léto a vyšlo nám k tomu krásné slunečné počasí. Stylistka Bára Matějková vybrala krásné barevné outfity, oblečení i doplňky se mi moc líbily, ve všem jsem se cítila dobře. O líčení se starala úžasná vizážistka Aneta Hiršlová, kterou tímto moc zdravím a děkuji za fotky a skvělé posezení u oběda. Mám prostě štěstí na fajn lidi! Určitě se podívejte na její facebookové stránky, je vážně moc talentovaná. Za objektivem stál Jakub Jurdič. Byl to prostě skvělý den se skvělou partou lidí, moc jsem si to užila. Děkuji především Janě Finferlové, díky které se focení uskutečnilo. Jsem moc zvědavá na výsledné fotky, jakmile článek vyjde, budu vás informovat :) xoxo, M♥

6 comments:

  1. Jeee to jsi musela mít uplně úžasný den!! Moc se těším na fotky:)))

    ReplyDelete
  2. Tak to se mega moc těším na fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Fotky vypadají určitě úžasně!:)

    ReplyDelete
  4. Těším se na článek, protože už teď to vypadá super! :)

    ReplyDelete