QUICK OUTFIT

29.6.14

Dobré ráno! Tohle je outfit, který jsem měla na páteční večeři s kamarádkami. Jsou to jen rychlé fotky z mobilu. Po delší době jsem si vzala vysoké podpatky. O těchto botách jsem vám už jednou psala, jsou krásné, ale moc dlouho v nich nevydržím, což mě trochu mrzí, protože úžasně prodlužují nohy :) Beru si je jen tehdy, kdy nehrozí dlouhé chození a vím, že budu za pár hodin doma. Jinak páteční večer byl skvělý, dobře jsme se najedly a užily si dámskou jízdu. Navíc nám číšník dvakrát donesl víno na účet podniku, takže byla legrace. Teď jdu protřídit fotky ze včerejška a sledovat Gossip Girl. Užijte si neděli ♥


17 comments:

  1. Moc pěkný outfit i když takový smutný ale pěkný:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Smutný? Hehe, tak já už si příště vážně vezmu nějaké výraznější barvy! :D

      Delete
  2. Krásná, jako vždy! Jsem ráda, že sis dámskou jízdu užila :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji :) Vy jste se podle fotek taky měly skvěle! :)

      Delete
  3. Jéé sluší ti to ! :))) To já se teďka dodívala na PLL a jsem opět spokojená :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na PLL jsem se dívala ve čtvrtek, už aby byl další díl :)

      Delete
  4. Máš tak krásné vlasy! Pokaždé když otevřu tvůj článek, tak pukám závistí :D
    DAwardrobes

    ReplyDelete
  5. Vůbec se nedivím že dostáváte víno na účet podniku :D ! Když jsi taková kráska :)

    ReplyDelete
  6. Markétko sluší ti to hrozně moc :)

    ReplyDelete
  7. Ty sa vždy tak skvelo oblečieš a všetko nádherne ladíš :3 Veľmi ti to pristane :))

    ReplyDelete
  8. Krásný fotky! Taky koukáš na GG? :D Máš raději Serenu, nebo Blair? :D :)

    ReplyDelete
  9. Velmi slušivý outfit! :-) jednoduchý a přitom neobyčejný! :)

    ReplyDelete