KVIFF

7.7.14







Přidávám slíbené fotky z Karlových Varů. Vary jsou vážně nádherné město, jsem moc ráda, že jsem měla možnost si je projít a vychutnat si festivalovou atmosféru. Užili jsme si jen doprovodné akce, na žádný film jsme nakonec nešli, ale plánujeme jet příští rok na víc dní a to už filmy nevynecháme. Prošli jsme kolonádu, dali si lázeňské oplatky, zašli na výborný oběd. Na pláži Vodafone jsme si dali koktejl - byly vážně výborné, takže pokud se někdo do KV chystáte, zajděte tam. Celkově je na festivalu spousta zábavy, různé soutěže (pokud máte soutěživého přítele jako já, přeji pevné nervy:D).. Vyšlo nám krásné počasí, celý den svítilo sluníčko, takže jsme si opravdu užili krásný den.


14 comments:

  1. Krásné! S přítelem jste skvělý pár a ten tvůj overal je naprosto božský! Hlavně ta holá záda a do toho tvé vlasy <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme :* Taky se mi na něm líbí ta záda :)

      Delete
  2. Moc Vám to sluší :) a ten overal je úžasný. Nevím, zda si to někde psala, ale odkud prosím je? o:)

    ReplyDelete
  3. Overal vypadá krásně :) je jednoduchý a působí pěkně :)

    ReplyDelete
  4. Jéé nádherné fotky :))) Já to tam mám přes celou republika, škoda no hned bych jela :D :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji :) Tak si někdy můžete udělat větší výlet, stojí to za to :)

      Delete
  5. Jeej to muselo byť skvelé ! :-) z fotiek ide krásna atmosféra <33

    ReplyDelete
  6. jéé moc vám to sluší :)

    ReplyDelete