THROUGH THE ISLAND

1.9.14



Mix fotek z našeho cestování po ostrově. Doufám, že vás fotky pláží už nezačaly nudit. Je to prostě to nejkrásnější, co tu můžete vidět. Každá pláž je něčím zajímavá a všude je úžasně křišťálová voda. Mám hroznou radost z toho, že nám vyšlo tak krásné počasí, celou dobu bylo nebe bez mraků. Na zítra sice hlásí déšť, což nás trochu mrzí, protože je to náš poslední den, ale snad si ho užijeme i tak. Alespoň budu mít i trochu času na protřídění fotek a na blog, protože doteď se mi nechtělo trávit čas u internetu a snažila jsem si užít dovolenou co nejvíc to šlo. Dnes jdeme znovu do karaoke baru, slíbila jsem majiteli, že toho dnes zazpívám víc, takže už se těším a snad budeme mít krásný večer jako posledně. Užijte si zbytek dne! xoxo, M ♥

10 comments:

  1. Tohle mě opravdu nenudí. Naopak:) Je to parádní!
    Chtěla jsem se zeptat, jestli by bylo možný Ti napsat na mail jen tak, popovídat si:) Zkrátka jestli nemusím psát vyloženě jen, když budu něco potřebovat. Hm?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to jsem ráda :)
      No jistě, mail mám napsaný vpravo pod úvodem! :)

      Delete
  2. Nádherná ta vodička.. Tady je sychravo, pořád leje a mě osobně už je šílená zima od noh, prostě brr :( Ale tak my se přeci těšíme na podzim :))*

    www.katerina-f.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale prý se má ještě oteplit, snad bude hezké září :)

      Delete
  3. Tééda Markétko vypadá to tam moc hezky a ty tvoje vlasy, to je prostě zázrak♥

    ReplyDelete
  4. paraada nic nenudi fotky su super a tieplaze kazda ma nieco do seba:)

    ReplyDelete
  5. No téda to je nádhera! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Musím sa priznať, že Grécko mi nikdy nelákalo, ale po týchto tvojich fotkách to zatiaľ budúci rok vyzerá na Zakynthos. Fakt krása :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doporučuji! Jestli tam pojedete, určitě si půjčte auto(motorku,čtyřkolku) minimálně na dva dny a všechno procestujte, je to nádhera :)

      Delete