SORRY

12.11.14

Krásný večer. Moc mě mrzí, že vás teď tolik zanedbávám, ale mám učení až nad hlavu a vůbec nic teď nestíhám. Ani vlastně nebylo moc o čem psát, protože chodím jen do školy a ze školy a doma ležím v papírech. Když si najdu nějakou volnou chvilku, snažím se hlavně zpívat a být aktivní na youtube. Nezapomeňte mě sledovat na Instagramu, kde jsem teď asi častěji a začala jsem znovu používat Twitter, takže mě najdete i tam. Samozřejmě budu dělat všechno, co bude v mých silách, abych i tady byla co nejčastěji to půjde. Myslím, že víte, že nejsem jedna z těch, co začnou blogovat a po roce je to přestane bavit. Opravdu bych nejradši přispívala každý den, jen je to teď pro mě těžké z časových důvodů, i když se nechci na nic vymlouvat. V sobotu pro vás opět něco nafotím s Aničkou a večer bych měla jet do studia, takže bude konečně nějaká kvalitnější písnička a pokusím se k tomu i něco natočit. Možná bych o víkendu mohla udělat něco jako "day with me", chtěli byste? Užijte si zbytek večera a napište mi, co je u vás nového! xoxo, M♥

4 comments: