1 DAY LEFT

23.12.14


Na začátku prosince jsem se neuvěřitelně těšila na Vánoce a všude cítila vánoční atmosféru. Teď zbývá do Štědrého dne už jen pár hodin a já žádnou vánoční náladu nemám. Nějak mi to ani nedochází, možná je to tím počasím, které spíš připomíná jaro. Ne, že bych si stěžovala, naprosto mi to vyhovuje. Jen ta sváteční nálada mi trochu schází. Snad to přijde zítra! Jak se těšíte? Dnes jsem pro vás po dlouhé době udělala nějaké fotky, snad se mi podaří znovu si někoho domluvit na spolupráci, protože se mi líbilo, když se tu objevilo pár opravdu kvalitních fotek. xoxo

kabát New Yorker // šála, tričko HM // boty Zara // peněženka Michael Kors (odkud jsou džíny si bohužel nemůžu vzpomenout :D )

8 comments:

  1. Vidím to naprosto stejně. Vánoční atmosféra vyprchala a zmizela neznámo kam..:(
    Každý rok jsem se uměla na vánoce naladit (i když venku žádný sníh nebyl), ale letos to nějak nejde. Stále mi to nedochází. Bramborový salát mě neláká, dárky sbalené nemám a po venku si pobíhám v balerínách a jarní bundě. Takže vůbec nic nenasvědčuje tomu, že jsou svátky...jedině snad ty přecpané obchoďáky..:)
    ...//Instantní krása//...

    ReplyDelete
  2. S tou vánoční náladou to mám taky tak, ale věřím, že zítra to přijde a na večer se určitě moc těším :)
    Krásné Vánoce :*

    PS: Super outfit! Jsi kočka jako vždy!

    ReplyDelete
  3. jak to máte s přítelem na Štědrý den? jste spolu:)?
    Krásné svátky ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Udělali jsme si "Štědrý večer" včera, dnes jsme spolu byli dopoledne :) Jinak trávíme Vánoce zatím každý se svou rodinou :)

      Delete
  4. Tak ten kabát je teda děsně moc pěkný, celkově máš pěkný styl oblékání :) Boty jsou taky úžasné :) Přeji příjemné svátky a snad byly Vánoce bohaté :)

    ReplyDelete