NEW YEARS EVE PLANS + OUTFIT INSPO

25.12.14

Štědrý den je za námi a do konce roku zbývá už jen pár dní. Vždycky je mi trochu líto, když rok končí. Pokaždé mi totiž dojde jak rychle ten čas utíká. Na druhou stranu je to začátek něčeho nového a máme šanci začít znovu. Letos budeme Silvestra trávit pro změnu v klidu a sami. Minulý rok jsem celý večer zpívala a domů jsme dorazili až nad ránem, proto letos rádi zůstaneme doma. Bylo mi líto, že jsem si moc neužila čas s přítelem, když jsem byla pořád na pódiu, proto mu to chci letos vynahradit. Zároveň mám ale náladu se hezky upravit a užít si to, takže si alespoň zajdeme někam na večeři a potom si nejspíš lehneme k televizi s dobrým pitím a jídlem. Už se na to moc těším. Udělala jsem pro vás malou koláž pro inspiraci. Takový outfit je podle mě ideální na jakoukoli Silvestrovskou party, já osobně bych se vůbec nebála třpytek nebo čehokoli výrazného, ale samozřejmě nic by se nemělo přehánět, proto jsem přidala jednoduché doplňky. xoxo, M 


dress IvyRevel // shoes Christian Louboutin // bag Yves Saint Laurent // nail polish O.P.I

6 comments:

  1. Taky to vidím na klidný Silvestr, ale asi s přáteli. Ještě uvidím :) Nemůžu si pomoct, ale mně se děsně líbí takový třpitivý šaty, jednou bych chtěla mít možnost si je vzít, ale to je na jiný postavy, né na mě :)))

    ReplyDelete
  2. Krásny príspevok! Milujem tvoj blog a instagram, vždy som veľmi rada ked niečo nové pridáš :))

    ReplyDelete
  3. Ahh.. boty Christian Louboutin. Ty jsou přímo pro mě. :-) Zrovna jsem tu o něm četla článek:"Po komplikovaném dětství, kdy utíkal z domova a třikrát byl vyloučen ze školy, se ocitl na vysoké škole. Tu však v podstatě ignoroval. Procházel zrovna obdobím punku, když začaly vznikat první skicy."
    Trochu smutné, ale dobře to dopadlo, ne?
    http://magazin.svetbot.cz/15-christian-louboutin-aneb-co-muze-donuti-otocit-se-za-zenou.xhtml

    ReplyDelete