MORNING WORKOUT

4.1.15

Dnešní ráno jsem strávila v posilovně, kde jsem nebyla skoro půl roku, protože jsem začala cvičit doma. Bylo skvělé si znovu zaběhat na páse, takže uvažuji o tom, že bych do posilovny začala chodit znovu. Hlavně kvůli kardio cvičení, BBG by Kayla Itsines můžu pořád cvičit doma. Každopádně jsem hrozně unavená, takže si půjdu na chvíli lehnout a potom mě čeká spousta učení. Nemůžu se dočkat, až tohle všechno bude za mnou! Už jen pár měsíců :)

// I started my day with a workout! I haven't been in a gym for like 5 months now, because I decided to start working out at home, but it was great to do some cardio on a treadmill so maybe I'll start to exercise in a gym again. Only because of the cardio training, I love the BBG by Kayla Itsines which I can do at home. Anyways, I'm really tired now so I'm gonna take a nap and then I have lots of school work to do. Oh, I just can't wait for high school to be over! Just a few more months :)

6 comments:

  1. To je tak, když někdo leží v posteli a čte, jak jsou ostatní v posilovně nebo cvičí. to mám ze sebe vždy takovejj hroznej pocit :/
    no ale jako omluvu řeším to, že mám teď zouškové, n které jsem se začala uč až dnes a zkoušku mám zítra, takže!:D
    oc krásný blog a máš novou věrnou čtenářku :)
    PinkPomegranate

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, já ležela v posteli celé Vánoce, takže musím! :D
      Moc děkuji a hodně štěstí při zkoušce :)

      Delete
  2. Je super, že takhle pravidelně cvičíš! Teď jsem taky začala, protože se na mě Vánoce podepsaly.:D a taky návštěvy fastfoodů. Od novýho roku jsem začala cvičit a jíst zdravěji a sice je to chvilka, ale cítím se líp.
    Mám moc ráda tvůj blog! :)
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. That's exactly how I started my day, today :)

    ReplyDelete
  4. taky od zítřka začínám chodit do posilky a na pilates!

    ReplyDelete
  5. ach, taky se chystám, domácí cvičení mě tak neudrží, když koupim pernamentku, tak by mi prostě bylo líto těch peněz a fakt bych chodil:D
    Jakub Janata fashion blog

    ReplyDelete