TOMORROW

19.2.15



2 snaps from today

Zítra je můj maturitní ples! Nechce se mi věřit, že už je to tady. Dnes jsem si vyzvedla šaty a zašla do Xen-Tan na nástřik. Je neuvěřitelné, jak vás tmavší pokožka dokáže změnit. Já se vždycky cítím o moc líp, když jsem opálená. Už aby bylo léto :) Snad se zítra všechno vydaří a užijeme si skvělou noc. Hned, jak budu mít možnost, tak vám ukážu nějaké fotky. Držte nám palce! xx

// Tomorrow's my prom ball! Can't believe it's here. I picked up my dress today and went to xen-tan to do my fake tan. It's amazing how the dark skin can change you! I just feel so much better when I'm tanned. Can't wait for summer :) Hope everything will turn out well tomorrow and we'll enjoy an amazing night. I'll show you some pics as soon as I can. Wish us luck! xx

2 comments:

  1. To je neskutečný, že už je to dneska !!! Neskutečně moc se těším ❤ pořádně si to užijme! :) krásný den :* H

    ReplyDelete