BAD SHOPPING DAY

31.7.14


Tak letos mi letní nákupy opravdu moc nevyšly. Nenapadlo by mě, že na konci července bude nemožné koupit nějaké hezké plavky. Všude bylo jen pár posledních kousků ve velkých velikostech. Ve výlohách už jsou podzimní kolekce a jako by už žádné léto nebylo, i když zbývá ještě měsíc prázdnin. Teď je mi líto, že jsem si plavky nekoupila už na jaře, alespoň by bylo z čeho vybírat. Taky nutně potřebuji nějakou plážovou tašku, ale ty už prostě nejsou k sehnání. Zbývá mi už jen internet. Vzpomínám si, že ještě tak před dvěma lety jsem si kupovala plavky v září, byly velké slevy a pěkný výběr. Teď už se čekání vážně nevyplácí :D Nekoupila jsem si tedy nic, takže jsem alespoň u nás zašla do DM a dokoupila všechno potřebné na dovču. Jak jste se dnes měli vy? :) 

8 comments:

  1. Já jsem sháněla nějaký bílý overal na tělo s dlouhými nohavicemi a taky jsem nesehnala, protože léto je prý už fuč ;) za to jsem nakoupila ve slevách v F&F krásné bílé šortky a kalhoty do pasu.

    ReplyDelete
  2. Meg zkus stradivarius a tchibo tam maji pekne tasky,plavky z f&f v nejakem mensim tescu bude lepsi vyber

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stradivarius i FF jsem byla, nikde nic :( A teda vůbec nevím, kde má Tchibo kamenné prodejny, ještě jsem tam nebyla :D Každopádně děkuji za tipy :*

      Delete
  3. Je to hrozné s těma obchodama no.. Taky se mi nic nelíbí, hlavně žádné šaty a to je pro mě konec :( :D.. A ty podzimní výlohy mě štvou, pomalu už dělají dekorace na podzim a to má být léto v plném proudu, až na to, že pořád prší a to počasí je spíš podzimní :(

    www.katerina-f.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mě to taky štve, všude samé šály a pomalu i kabáty :/ Úplně na mě kvůli těm obchodům padla podzimní nálada :D

      Delete
  4. tak to znám ja už kupuju plavky na jaře ,protože pak není vyber ...
    http://nathalisbreakfastclub.blogspot.com

    ReplyDelete