TRIP

1.8.14



Krásný páteční večer! Dnes jsme s přítelem vyrazili do Plzně a neuvěříte, co jsem si koupila. Ano, plavky! :D Sice to nejsou ty, které jsem chtěla, ale vzhledem k tomu, co jsem psala včera, jsem šťastná, že nějaké mám. Alespoň jsem se poučila pro příští rok, raději si všechno koupím hned na jaře. Zítra vám je vyfotím. 

Na oběd jsme zašli do Loving Hut, dala jsem si veganský wrap se sójovým masem a bylo to naprosto výborné! Rozhodně tam budu chodit, jakmile budu v Praze nebo v Plzni. Porce byla obrovská, takže jsem si polovinu nechala zabalit. Taky jsem poprvé měla Bubble Tea a nejspíš to bylo i naposled, nějak mě to nezaujalo. Prostě není nad obyčejnou vodu :) Doufám, že jste si užili krásný den. Jaké máte plány na víkend? xoxo, M. ♥

19 comments:

  1. moc ti to sluší, plavky nám doufám ukážeš ;) a já teda Bubble tea zbožňuji <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji :) To hodně lidí.. já v tom prostě cítím chemii :/

      Delete
  2. krásné fotky a to buble tea vypadá dobře:)

    ReplyDelete
  3. Wow, ty vlasy a na druhé fotce oči, nádhera :)

    www.katerina-f.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. Tak ještě, že jsi nějaké plavky sehnala :) Podle minulého článku to byl běh na dlouhou trať.

    ReplyDelete
  5. Ty vždycky vypadáš neskutečně stylově.. Jak to děláš? ;)

    ReplyDelete
  6. Jídlo vypadá skvěle :) A ty ovšem taky! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Tak konečně si je sehnala:)))
    Já teda plavky kupovala tak 3 týdny zpět a sehnala jsem v pohodě, i když je pravda, že letos byly plavkové kolekce dost slabé a žádné pěkné kousky pořádně nebyly k dostání, takže jsem vybírala doslova "to nejmenší zlo"..ae co, účel splnily:)
    Btw: musím souhlasit s holkama:) Na fotkách ti to neskutečně sluší, ostatně jako pořád:)))
    Instantní krása

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asi tak, to nejmenší zlo :) A já ještě k tomu měla na výběr tak ze tří kousků a naštěstí byla moje velikost :D
      Děkuji! :)

      Delete
  8. Klobouk ti moc sluší <3 Krásné fotky!

    ReplyDelete
  9. Jsi nádherná a máš skvělé brýle, Megan♥ Bubble tea mě taky nijak neoslovilo. Jen jednou jedinkrát jsem ochutnala a taky bych si to nikdy nekoupila, nevím, co na tom něktěří mají:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já to taky nechápu :D Zlatý zelený čaj, viď ? :) Jinak děkuji :*

      Delete