SUMMER BODIES ARE MADE IN THE WINTER

14.12.14



V posledních pár měsících jsem docela zanedbávala cvičení a začínám to na sobě cítit. Mám méně energie a celkově se necítím úplně fit, protože celé dny jen sedím a necvičím pravidelně. Naštěstí mám vůli to změnit (snad mi vydrží!) a rozhodla jsem se pro tréninkový program Bikini Body Guide by Kayla Itsines. Pokud tuhle úžasnou trenérku neznáte, rozhodně se podívejte na její instagram, kam dává nejen fotky svojí úžasné postavy, ale i proměny lidí, kteří zkusili její tréninkový program. Něco podobného jsem zkoušela jen jednou, a to program na břicho s Jillian Michaels, ale vydržela jsem to jen pár dní, protože mě to vůbec nebavilo a vlastně ani nemotivovalo. Zato postava Kayly je pro mě opravdu velkou motivací. Začínám zítra, tak mi držte palce. Jsem hodně zvědavá na výsledky, cvičení je dost náročné, tak snad to bude stát za to! xoxo, M♥

10 comments:

  1. Kde se to dá stáhnout nebo něco?
    Šla bych do toho s tebou!

    ReplyDelete
  2. Je to i na hubnutí?

    ReplyDelete
  3. Definitely want to start exercising soon, eat too much over the christmas season haha!

    I have a new post up on the blog, please check it out if you can;

    http://electricsunrise.blogspot.co.uk/

    x

    ReplyDelete
  4. Sleduji ji a její postava je krásná, taky její program chci začít cvičit :)
    Blog by Veru

    ReplyDelete