THE PHANTOM OF THE OPERA

6.12.14






Hezký večer :) Mám pro vás nějaké fotky ze včerejšího dne. Odpoledne jsme s mamkou byly nakupovat a vybrala jsem si nějaké oblečení k Vánocům, potom jsme si daly výborné veganské jídlo v Loving Hut a vyrazily na Fantoma Opery. My obě tento muzikál milujeme a filmové zpracování jsme viděly snad stokrát. Byla jsem opravdu zvědavá, jak bude znít v češtině a mile mě to překvapilo. Představení bylo neuvěřitelné. Rozhodně si ho zopakujeme :) Dnes jsem byla s přítelem nakupovat vánoční dárky, už mi chybí dokoupit jen pár maličkostí a budu mít všechno. Šli jsme se podívat i na Staroměstské náměstí, odkud jsme ale rychle znovu odešli, protože jsme nemohli vystát tolik lidí :D Ještě ke všemu pršelo, takže jsme se venku nezdržovali. Teď už sedím u krbu a dívám se na film. Jak si užíváte víkend vy? xoxo, M.

6 comments:

  1. Viděla jsem fotku s tvoji mamčou na instagramu a tvoje maminka vypadá děsně mladě :) Já dárky ještě nemám žádný - nojo, jsem flákač :D
    Víkend trávím v posteli, venku je tak hnusně, že nejsem schopná kamkoliv vylíst :D měla bych psát esej do školy, ale radši spím, takže :D.)
    Dobrou ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vypadá úžasně :) Doufám, že v jejím věku taky budu vypadat takhle :D A víkend v posteli ti závidím, já už jsem si ho dlouho neužila. A prokrastinaci znám taky moc dobře :D

      Delete
  2. Páni !!! Tak to jste se měly Megan :)) já uleham po věnečku a nějaký čas na volno nemám... Zítra ráno trénink a pak příprava do školy, už aby byly ty prázdniny a hlavně Vánoce. Letos se na ně moc těším. Krásný zbytek víkendu Meg :-* Hanka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bylo to úžasné :)) Já se taky hrozně těším na Vánoce.. konečně si trochu odpočineme :) Krásný zbytek víkendu i tobě :*

      Delete
  3. Taky jsem včera na Fantomovi byla a moc se mi líbilo :) Obecně všechny muzikály mám moc ráda :)

    ReplyDelete
  4. Krásne fotky! Ten biely top vyzerá skvele!! :)
    Fashion Passion by Erika - Pozývam aj na práve prebiehajúcu GA o mnoho produktov :)

    ReplyDelete