PARIS MEMORIES

2.12.14

Včera večer jsem vzpomínala na Paříž. Je to asi nejkrásnější město, které jsem v životě navštívila. Ta atmosféra musí zapůsobit na každého. Moc by mě zajímalo, jaká je Paříž teď v zimě. S vánoční výzdobou to tam musí být překrásné. Snad se tam příště podíváme právě před Vánoci. Z evropských měst mě ještě hodně láká Řím. V Itálii jsem byla mnohokrát, ale Řím jsem zatím neviděla, což mě moc mrzí, ale snad to brzy napravíme. Už se hrozně moc těším na léto, letos snad nejvíc, co si pamatuji. Bohužel do prázdnin zbývá ještě spousta měsíců, tak si alespoň takhle zkrátím čas procházením starších fotek a plánováním dalšího cestování. xoxo, M ♥

5 comments:

  1. Nádhera♥ mně nikdy Paříž moc nelákala, ale určitě musí mít své kouzlo:)) A do Říma se určitě zajeď podívat♥ Je to tam nádherné!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jsi snad první člověk, od kterého slyším, že ho neláká Paříž :D Tak to ráda slyším :) Z fotek vypadá úžasně ♥ Tak snad to někdy vyjde :)

      Delete
  2. Paříž mě taky láká :) Řím ani ne, ale kdyby se mi naskytla možnost, tak bych určitě nepohrdla :D ale láká mě i třeba New York :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. New York mě taky vždycky hodně lákal a určitě ho mám v plánu, doufám, že co nejdřív :)

      Delete
  3. Krásné fotky :)
    Ráda bych Tě pozvala na můj blog, kde právě probíhá vánoční Giveaway o kosmetiku Essence :)
    www.svetkossmetiky.blogspot.cz

    ReplyDelete