BOBBI BROWN

30.1.15


Dnes jsem byla v Praze a mimo jiné jsem navštívila Bobbi Brown a vizážistku Anetku Hiršlovou (FB klik), o které jste na blogu už jednou slyšeli (v souvislosti s focením pro proženy). Čeká nás další společné focení, takže jsme zkoušely odstín makeupu a Anetka mi ukázala nějaké novinky. Focení bude za dva týdny a už se na to opravdu těším. Určitě se potom můžete těšit na nějaké fotky ze zákulisí :) Já sama s Bobbi Brown zatím zkušenosti nemám, ale dnes jsem vyzkoušela úžasný balzám na rty, produkty na obočí a nějaké lesky a musím říct, že je to vážně paráda. Taky mě hodně lákají jejich štětce, hlavně proto, že se mi před pár dny můj štětec na makeup zlomil :D 

Teď jdu poprvé zkusit můj nový mikrofon a snad už dnes něco vytvořím, uvidíme, jak to půjde :) Užijte si zbytek večera! xx

// I was in Prague today and I visited an amazing makeup artist Aneta Hirslova (FB) at Bobbi Brown. We'll be doing a photoshooting together in 2 weeks so we had to choose some makeup products and Aneta also showed me some new Bobbi Brown goodies. I've never used Bobbi Brown before, but today I tried an amazing lip balm, eyebrow gel and some lipglosses and I have to say that it's awesome! I'd love to buy their makeup brushes because I broke my foundation brush a few days ago :D

Now I'm gonna work with my new microphone for the first time and hopefully I'll record something, we'll see :) Have a nice evening! xx

4 comments:

  1. Usmívej se trochu, krásko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já se usmívám :) To je zrovna momentka, když jsem poslouchala Anetku :D

      Delete
  2. Je to skvělá značka, mám ji moc ráda:-) a moc ti to na fotkách sluší!:-)

    ReplyDelete