RAINY

22.1.15




parka, bag H&M // rainboots Burberry

Dnes jsem s sebou po dlouhé době vzala foťák a samozřejmě zrovna pršelo, ale i tak mám pro vás pár fotek. Doufám, že i přes to počasí máte krásný čtvrtek! Nemůžu se dočkat jara a léta, nejen kvůli počasí, ale i kvůli outfitům. Přes zimu nebývám moc kreativní, navíc se světlem to teď taky není úplně ideální. Mimochodem na youtube už mám téměř tisíc odběratelů, což je úžasné vzhledem k tomu, že jsem dlouho nic nepřidala a všechna videa jsou v hrozné kvalitě. Moc se těším na "nový začátek" a snad se můj kanál bude rozrůstat. Užijte si zbytek večera ♥ xx

// I brought my camera with me today after a long time and of course it was raining. But I have some pictures for you anyways. I hope you're having a lovely Thursday! I can't wait for spring&summer weather and outfits. I'm not very creative in the winter when it comes to outfits haha. And also the lighting is terrible now. By the way I have almost 1k subscribers on youtube which is amazing because I haven't posted a new video for a while now and all the videos are in a bad quality. I'm really looking forward to a "fresh start" with my new mic and hopefully my channel will grow. Enjoy the rest of your day ♥ xx

13 comments:

  1. Love that parka and the burberry rain boots!! Perfect!

    xoxo

    Kaley

    My Closet Life Blog

    ReplyDelete
  2. Jsi úžasná ! :* H ♡

    ReplyDelete
  3. I love your rainboots and bag! Such nice photographs :) You have gorgeous hair :)
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    ReplyDelete
  4. To je krásné :). Ta kabelka se mi moc líbí, tím že je taková obrovská. Už delší dobu sháním nějakou větší černou se zlatými detaily :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji :) Není nad velké kabelky, obzvlášť na běžné nošení :)

      Delete
  5. Moc krásné! Kabelka je opravdu krásná a veliká a máš krásné vlásky :)
    http://svetkossmetiky.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Obdivuji bloggerky, které i v zimě vymyslí nějaké krásné outfity. Protože já nosím prostě jeden kabát a tím to končí :D Nemám náladu se nějak stylizovat, protože se akorát svleču ve škole a tam je to jedno.
    Moc se mi líbí ta kabelka, přesně takovou sháním - velkou a černou :)

    ReplyDelete