MORNING WALK

1.2.15





-pics from my iPhone-

Dobré ráno! Nebo spíš dobré odpoledne :) Vzbudila jsem se kolem deváté a krásně svítilo sluníčko, takže jsem samozřejmě nechtěla trávit celý den zavřená doma v tak krásném počasí. Vzala jsem Babetku na procházku, je hrozně líná, ale miluje sníh. Bylo krásné zase strávit nějaký čas venku na čerstvém vzduchu. Teď jdu pokračovat v práci na písničce, už mi docela dochází trpělivost hehe. Jsem beran, znáte to :D Užijte si zbytek dne! xx

// Good morning! Okay, good afternoon. I woke up around 9 in the morning and the sun was shining, it was wonderful! So ofc I didn't want to spend the whole day at home in this beautiful weather. I took my doggie for a walk, she's lazy but loves snow. It was great to spend some time outside in the fresh air. Now I'm gonna continue working on the song, I'm starting to lose my patience haha. I'm an Aries, you know :D xx

5 comments:

  1. Pro Anonym, který jsem nechtěně smazala : Taky mi po culíku padají vlasy, ale nesnáším je rozpuštěné, takže ho nosit nepřestanu :D Naštěstí mám vlasů hodně, i když taky už to není to, co to bývalo :)

    ReplyDelete
  2. nádherné fotky a pejsek má roztomilý obleček!

    ReplyDelete
  3. Teplákyyyy 😍 :D ale i tak Ti to sluší :* H

    ReplyDelete
  4. A ještě dodatek :'D bylo vážně krásně a tys to nádherně zachytila !!! :* H

    ReplyDelete
  5. Krásné fotky a hodně štěstí s písničkou! :)

    ReplyDelete