THE BEST MAN IN THE WORLD

3.2.15

-me and my love-

Nechci se vytahovat, ale já mám vážně toho nejlepšího chlapa na světě. Jsme spolu už téměř pět let a nemohla bych být šťastnější. Je neuvěřitelně hodný, ve všem mě podporuje. Je to můj nejlepší přítel, moje druhá polovina. Povím vám, co se stalo v pátek. Asi před 2 nebo 3 týdny jsem zjistila, že Ed Sheeran bude mít koncert v Praze - jako vždy jsem na to přišla pozdě a lístky byly beznadějně vyprodané. Hledala jsem všude, ale bezúspěšně. Miluji jeho hudbu, takže jsem hrozně moc chtěla jeho koncert vidět. Plánovali jsme, že si lístky koupíme těsně před začátkem od nějakého překupníka, ale to samozřejmě není ten nejlepší způsob. A když jsme v pátek přijeli domů, měla jsem ve schránce dopis. Když jsem ho otevřela, našla jsem dva papíry, na jednom bylo napsáno miluji tě a na druhém internetový odkaz. Tak jsem ho zadala do vyhledávače a  hádejte, co tam bylo. Lístky na koncert Eda Sheerana! Měla jsem vážně neuvěřitelnou radost a už se nemůžu dočkat, nejde někdo z vás taky? :) Mimochodem, když jsem hledala tuhle fotku, našla jsem spoustu nezveřejněných snímků z Řecka, chtěli byste, abych je ještě dodatečně zveřejnila? xoxo

// Well I don't want to make you jealous but I really have the best man in the world. We're together for almost five years now and I couldn't be happier. He's always been so kind, supportive, loving and caring. He's my best friend, my other half. Let me tell you a story that happened on Friday. I found out that Ed Sheeran is having a gig in Prague - as always I was very late, the tickets were totally sold out. It was about 2 or 3 weeks ago. I was searching everywhere, but unsuccessfully. I LOVE Ed Sheeran's music so I desperately wanted to go. We were planning that we'll buy the tickets right before the show from some trafficker, but of course this isn't the best way. And then when we came home from Prague on Friday, I had a letter in the mailbox. So I opened it and there was a message : I LOVE YOU and on another paper was a link. I typed it in a browser and guess what it was. The tickets for Ed Sheeran's concert!! I was so happy that I started crying. I can't wait for the show, is there anyone who's going too? :) By the way, when I was searching for this pic, I found a lot of photos from Greece that I haven't posted here, do you want me to post them addictionally? xoxo

8 comments:

  1. Já pořád říkám, že jste skvělí! Fotky určitě chci! Všechno, co je sluníčkový chci vidět! :D S přítelem Vám to opravdu moc přeju a kliďánko se vytahuj :) máš s čím (kým) :)

    ReplyDelete
  2. Věřím ve vás:)tak navždycky,jasan?:P
    V.

    ReplyDelete
  3. to jsi s ním od 13 ?

    ReplyDelete
  4. Jeee, to je od přítele hodně pozorné a krásné :) Není nad to, když Ti dokáže plnit tvé sny a touhy.

    Koncert si užijte, Ed je skvělý :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je úžasný :) Děkujeme, už se vážně hrozně těším! :)

      Delete